Spor

Aykut Kocaman’dan ilk açıklama: Ben de medyadan çğrendim

Fenerbahçe'nin eski teknik direktörü Aykut Kocaman, sarı-lacivertli kulüpte yaşanan teknik direktörlük sürecine ilişkin kamuoyuna açıklamalarda bulundu. İsmi olağanüstü seçimli genel kurul sürecinde sık sık gündeme gelen Kocaman, yaşananları detaylarıyla anlattı.

"KAMUOYUNU AYDINLATMA İHTİYACI DOĞDU"

Fenerbahçe'nin eski teknik direktörü Kocaman, son bir ay içerisinde hakkında ortaya atılan iddialar ve yorumlar nedeniyle açıklama yapma gereği duyduğunu belirtti. Sürecin resmi bir paydaşı olmadığını ifade eden deneyimli teknik adam, kamuoyunu doğru bilgilendirmek istediğini söyledi.

Kocaman'ın söz konusu açıklaması ise şöyle:

“Son bir aylık zaman zarfına ilişkin, kamuoyunda yer alan kimi yanıltıcı haberler ve yorumlardan sonra gördüğüm lüzum üzerine açıklama ihtiyacı doğmuştur.

"ANSIZIN İLETİŞİM KESİLDİ"

1 Mayıs 2026 Cuma günü Sayın Aziz Yıldırım'ın daveti üzerine başlayan ve sonrasında resmi bir paydaşı olmadığım bu süreçte; Sayın Oğuz Çetin'le Fenerbahçe'nin sezon planlaması, transfer tercihleri ve mevcut oyuncu dengesi üzerine kapsamlı, yoğun ve uyumlu bir çalışmamız olmuştur.

"BEN DE MEDYADAN ÖĞRENDİM"

Ancak finalde teknik kadro değerlendirmesi sırasında uzlaşı zemini arayışımız sürerken 16 Haziran Salı gecesi saat 23.58'de Oğuz Çetin'le yaptığımız ve iyi dileklerle bitirdiğimiz telefon görüşmesi sonrası ansızın iletişim kesilmiştir. Ertesi gün Fenerbahçe Yönetim Kurulu'nun bir tercihte bulunduğu yönündeki haberler kamuoyuna medya aracılığıyla yansımış ve tarafım da bu yolla bilgi sahibi olmuştur.

İSMAİL KARTAL'A BAŞARILAR DİLEDİ

Kocaman, göreve getirilen teknik heyete de başarı dileyerek şu ifadeleri kullandı:

"Tercih edilen İsmail Kartal ve ekibine başarılar diliyorum. Bununla birlikte unutulmasın ki; gerek yıllar içerisinde gerekse de son dönem özelinde şahıslara olan kırgınlığım Fenerbahçe sevgimin önüne hiçbir zaman geçmemiştir. Fenerbahçe'nin menfaatlerinin her şeyden önce gelmesi bilinciyle, bu zorlu süreçte başarılı olunmasını canı gönülden temenni ediyorum."